Verzendinformatie 
Bestellingen binnen de EU worden standaard verstuurd via DHL. Op verzoek leveren wij ook via PostNL (bijvoorbeeld naar postbussen). Je weet bij ons altijd waar je bestelling zich bevindt. Je ontvangt een track & trace email zodra je pakketje op het DHL of PostNL depot binnenkomt en gescand is. 

Levertijd bij betaling via iDeal of Paypal

  • Afhankelijk van het tijdstip van ontvangst van je bestelling wordt deze dezelfde of eerstvolgende (werk)dag verwerkt. Binnen 1-2 (werk)dagen heb je je bestelling dus in huis.
  • Is (een deel van) je bestelling niet op voorraad krijg je van ons hierover meteen bericht. Evt. wordt je bestelling (zonder extra kosten) in deelzendingen verstuurd. In uitzonderlijke gevallen hanteren we het wettelijke maximum van 30 dagen als uiterste termijn om de verzending af te kunnen ronden.
  • Heb je met spoed iets nodig, neem dan contact op om de mogelijkheden te bespreken.

Levertijd bij betaling via overschrijving 

  • Heb je gekozen voor betaling via overschrijving, dan versturen we je bestelling zodra het bedrag is overgemaakt en zichtbaar op onze bankrekening.
  • Dit kan 1-3 dagen duren bij betaling via tele-/internetbankieren, bij betaling via overschrijvingsformulier zelfs (meer dan) een week. Dit verschilt per bank. Hou hier aub rekening mee! Indien je een bewijs kunt sturen dat de overboeking is gedaan (bijv. screenshot), dan kunnen wij je bestelling alsnog direct versturen.

Levertijd buiten Nederland (overige EU landen) 

  • De levertijd naar landen buiten Nederland verschilt per land. Wil je het precies weten, neem dan contact met ons op.

DHL Track & Trace, gemiste bezorging en online je bezorging wijzigen

  • DHL doet standaard 2 afleverpogingen; inclusief een evt. poging bij de buren. Indien je je email adres invult bij je persoonsgegevens, ontvang je een track en trace email voorafgaand aan de eerste bezorgpoging. Deze 1e bezorgpoging kan niet worden gewijzigd. 
  • Komt het niet uit of heb je de bezorger gemist? Dan ontvang je een briefje in de brievenbus met hierop een unieke code. Na de 1e mislukte afleverpoging kun je hiermee, vóór 23.59 uur diezelfde dag, een 2e afleverpoging inplannen voor een andere dag of een ander dagdeel. Doe je dat niet, dan is het pakket na de 1e afleverpoging de volgende dag af te halen bij het dichtsbijzijnde DHL ServicePoint. Vanaf het tweede kwartaal 2019 krijg je een dag voor de bezorging een e-mail met het geplande bezorgmoment. Hiermee kun je ook direct online de bezorging wijzigen (ander moment of andere locatie, bijv. op je werk of bij buren).
  • Indien je niet wilt dat DHL je pakket bij buren aflevert, geef ons dit dan svp apart door, zodat wij dit kunnen vermelden op het verzendlabel.
  • Je kunt ook kiezen om je bestelling op een ander adres, bijv. je werkplek, te laten bezorgen. Vul dan tijdens het bestelproces een afwijkend afleveradres in en vermeld aub de bedrijfsnaam.

PostNL Track & Trace, gemiste bezorging en online je bezorging wijzigen

  • PostNL doet standaard 2 afleverpogingen, inclusief burenlevering. Daarna laat de bezorger een bericht achter dat het pakket bij de dichtsbijzijnde PostNL locatie kan worden afgehaald. Indien mogelijk wordt de zending bij buren afgeleverd. Wil je dit niet, geef ons dit dan apart door, zodat wij dit kunnen vermelden op het verzendlabel.
  • Je kunt ook kiezen om je bestelling op een ander adres, bijv. je werkplek, te laten bezorgen. Vul dan tijdens het bestelproces een afwijkend afleveradres in en vermeld aub de bedrijfsnaam.

Verzendkosten Nederland

  • €5,95 bij bestellingen < €65,-
  • GRATIS verzending bij bestellingen vanaf €65,-

Verzendkosten Belgie

  • €8,95 bij bestellingen < €65,-
  • GRATIS verzending bij bestellingen vanaf €65,-

Verzendkosen overige EU-landen 
Op aanvraag.

Spoedzendingen
Heb je met spoed iets nodig? Neem contact met ons op. Dan bekijken we samen wat de mogelijkheden zijn. Eventuele bijkomende (koeriers)kosten worden apart in rekening gebracht.

Verzendadres wijzigen na afronden van je bestelling 
Heb je je bestelling afgerond en betaald, maar wil je het verzendadres toch wijzigen, neem dan z.s.m. contact met ons op. Indien je bestelling al is aangeboden aan de pakketdienst kunnen wij helaas niets meer wijzingen. Is je bestelling nog niet verstuurd, passen we het verzendadres uiteraard graag voor je aan.

Verzending en levering