Zo bestel je makkelijk en snel!

Klik bij het product dat je wilt bestellen op de button ‘In Winkelwagen'. Het product wordt dan in je winkelwagentje geplaatst. Ga door naar het betaalproces via de knop ‘Afrekenen’ of shop verder door op de knop ‘Ga Verder Met Winkelen’ te klikken. Je komt dan automatisch weer in de webshop terecht.

Bestelling wijzigen tijdens het bestelproces
Je kunt tijdens het winkelen op elk gewenst moment de inhoud van je winkelwagentje bekijken via het icoontje rechtsbovenin de website. Via de knop 'Bewerken' kun je items verwijderen of toevoegen. Heb je een wijziging aangebracht, klik dan op ‘Update Winkelwagen’, het nieuwe totaalbedrag wordt dan automatisch opnieuw berekend.

Bestelproces afronden en betalen 

  • Klik op de knop ‘Afrekenen’ in de winkelwagen en volg de aangegeven stappen om het bestel- en betaalproces verder af te ronden.
  • Indien van toepassing: vergeet niet een evt. afwijkend verzendadres op te geven en/of een kortingscode in te vullen. 
  • Ga vervolgens akkoord met de algemene voorwaarden.
  • Als je het bestelproces hebt afgerond ontvang je een bevestiging en factuur van je bestelling per email.

Bestelling wijzigen na betaling
Heb je je bestelling afgerond en betaald maar wil je toch iets wijzigen, neem dan z.s.m. contact met ons op. 

Bestelling annuleren 
Het je je bestelling afgerond en betaald, maar wil je ‘m toch annuleren, neem dan z.s.m. contact met ons op. Indien je bestelling nog niet is aangeboden aan de pakketdienst kunnen wij het probleemloos annuleren en storten we het bedrag naar je terug. Indien je bestelling al is aangeboden aan de pakketdienst kunnen wij helaas niets meer wijzingen. Stuur de producten na ontvangst dan z.sm. retour, wij storten het aankoopbedrag (minus de evt. betaalde verzendkosten) na ontvangst van de retour terug. Meer informatie vind je onder Retourneren & Ruilen.

Vragen over bestellen

  • Ik heb geen bestelbevestiging/factuur ontvangen, hoe los ik dit op?

Het kan zijn dat deze worden tegengehouden door de spamfilter van je e-mailprogramma. Wij adviseren je je spamfilterinstellingen te controleren en zo nodig aan te passen. Mocht je er niet uit komen, neem dan contact met ons op.

  • Zijn de producten in mijn winkelwagen voor mij gereserveerd?

Het is helaas niet mogelijk artikelen te reserveren via je winkelwagentje. Producten uit de webshop blijven voor iedereen beschikbaar, ook al liggen ze in je winkelwagen. We houden ruim voldoende voorraad van alle producten, maar in een uitzonderlijk geval (bijv. bij een aanbieding) kan het voorkomen dat we uit voorraad lopen. Wil je zeker zijn van je aankoop adviseren wij je om het artikel direct te bestellen of neem contact met ons om te vragen naar de mogelijkheid een product voor je apart te houden.

  • Ik kan geen artikelen in mijn winkelwagen leggen, hoe kan dat?

Dit kan betekenen dat de beveiligingsinstellingen van je browser aangepast moeten worden. Mocht je er niet uitkomen, neem dan gerust contact met ons op.

Bestellen